~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 december 2010

Av ~ Ruth ~ - 2 december 2010 18:33

  


Följer en blogg om en familj som har en liten flicka ”Elly” med Epidermolysis Bullosa, det är en obotlig sjukdom som oftast leder till döden. Familjen väntar barn nummer 2, jag undrar hur skall dom orka när Elly kräver så mycket tid och omsorg. Dom kämpar mellan hopp och förtvivlan. Hon kan inte äta fast föda utan bara flaska, ofta så vill hon inte ha det heller. Tänk vilken oro och smärta för denna familjen och inte minst för Elly. Tror att flera en jag skulle läsa och få ont i hjärtat. Massor av pengar krävs för forskning, men sällan som det doneras större summor. I dag berättar jag om Elly som ligger mig så varmt om hjärtat. Bilden på Elly är lånat från deras sida.

Bloggadressen hittar du "HÄR"   


Ha det bra mina kära vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards