~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 december 2010

Av ~ Ruth ~ - 15 december 2010 23:53

  


Hinner inte med datorn just nu, timmarna går snabbare en vad jag hinner med. När jag minst anar så knackar det på dörren och kaffebryggaren laddas, timmarna går och jag hinner inte pyssla. Alltid trevligt med besök men det grusar mina planer. Har hunnit grovstäda 1:a våning och fått fram Adventsstakarna, kartongen med julsakerna är orörd, julgardinerna ligger på strykbrädan och väntar på att få komma upp, men som sagt, det kommer en dag i morgon också och det är ju inte julafton ännu.

Vädret har blivit mildare, nu bara -7* skall komma snö påstås det och det tackar och tar vi emot.


  


Gubben körde snöslungan i hundgården i dag och tog bort lössnö, då blev det nästan barmark så lite med snö har vi, suck.....


  

Den söta fönstergranen i köket.


Blir dårligt med besök på era bloggar även i kväll, förlåt mig mina vänner.

En stor tack för era gulliga kommentarer, blir så glad för dom det vet ni !


Kramar i drivor !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards