~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 december 2010

Av ~ Ruth ~ - 29 december 2010 21:52

  

Har bytt bakgrunder på 2 av mina bloggvänners bloggar, nu är det fint till nyår, har man inte jobb så skapar man det. Har små känningar nederst i magen fortfarande, men det blommar inte ut som tur är, hoppas det är sviter efter i måndags och att det stannar med det. Har inte gjort så speciellt mycket i dag, åtminstone inget av intresse att återge för er.


Har tittat på den sista delen av *Bonde söker fru*, det var den sämsta omgången någonsin, trotts det så har jag följt det från början till slut. Vilka töntiga bönder, så tafatta när det gäller att charma, ja därav blev som det blev.

  


Hittade denna bilden på nätet, vem kan känna igen Ann-Katrin på denna bilden ? kolla så stora skor haha, tror inte hon kunde förflytta sig en meter med dom på fötterna. Tomas är ju rätt så lik sig trotts att han är uppsnofsad.


Fortfarande bitande kyla, mellan 20-30 * man är tvingad att vara inomhus, hundarna lyfter växelvis på tassarna och ser halta och lytta ut efter få minuter utomhus. Nu skall jag se vad ni har haft för er i dag.

 

Kram till er alla mina Cyberspace-vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards