~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 december 2010

Av ~ Ruth ~ - 28 december 2010 22:14


Magbesväret är nu ett minne blott, men fortfarande lite öm under magen, hoppas innerligt att det inte återkommer mera. Tror inte det var ett Gallstensanfall, det skulle sitta högre upp, det här onda satt rakt över längst ner i magen. Skit samma nu är det över för denna gången. Har städat lite i dag, behövs inte mera en dammsuga nu när det är så rent ute, en bra tid för oss som har hundar. Kylan håller i sig, i skrivandets stund -25*. Var upp till Gullan en sväng i kväll och fördrev tiden någon timma, fikade och pratade, Gullans hembakte kakor frestar alltid med avstod. I gårkväll hade vi besök av goda vänner, men det blev inget kortspel som det annars brukar bli, jag orkade inte så vi får ta det en annan kväll. Har inte tagit några foton som skall förgylla min blogg i dag, men skapat en ny bakgrund för bloggen.  

Detta blir allt från denna dagen. Sätter in en gullig filmsnutt i brist på annat.


Kram och tack för alla gulliga kommentarer mina trogna vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards