~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Tävlings dag över allt.

Av ~ Ruth ~ - 21 februari 2009 16:05

På radio och Tv så är det bara tävlingar, tror det har smittat av sig även på hundarna. Debbie vill gärna utmana Nowah och visa att hon är starkast. Nowah har hämtat sig ifrån 1 ½ dags kräkning och är nu alert som alltid. Talade med veterinären i går och det är många hundar som är drabbade nu, så få inte panik om din hund råkar ut för detta, det går över det kan du se på dagens bilder. I kväll blir det Leksand och musik för hela slanten, må bästa låt vinna, segrade rätt låt ? det är frågan ? Musiksmaken är som baken, delad !

Skall vi tävla ? frågar Debbie Nowah och se vem är starkast ?

Snälla, greppa nu då så det blir lite motstånd, din lilla fisfia.

Så ja, nu skall vi se vem som vinner

Jag är alltid bäst, störst och vackrast, självförtroende saknas inte i en duell.

 
 
Yvonne R

Yvonne R

21 februari 2009 18:15

Så härliga bilder på dina små :))!! Goa kompisar:)Trotts att Debbie vann.
Gott att Nowah är bra nu, det är ju alltid oroligt när hundarna inte mår bra.

Önskar er en riktigt bra kväll, kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

21 februari 2009 18:43

Fina bilder=) hehe skönt att Nowah är bättre nu,inte kul att veta att dom små liven e sjuka!

Önskar dig en trevlig kväll!
Kramar

http://malin-88.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

21 februari 2009 20:04

Fina bilder Ruth!dom är så fina dina hundar.Skönt att Nowah är piggare nu.
Ha det bäst!
Kram

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Cina

Cina

21 februari 2009 21:55

Sötnosar, dom är för gulliga.

Nu snöar det hos oss, kommer nog en hel massa inatt som det verkade på väderrapporten ikväll....blääää.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

21 februari 2009 23:00

Så söta Debbie och Nowah...:-) Hur många cavvar har du hemma nu Ruth? Är det inte 6stycken? Det skulle inte jag tacka nej till, hihi:-) JÄTTEFINA BILDER!

Kram, kram

//C&L:-) som tackar för alla kommentarer

http://latte

 
Medresenärskan

Medresenärskan

21 februari 2009 23:27

Dessa undebara hundar med de underbara ögonen får Medresenärska att smälta.
Här snöar det för fullt så man sover nog gott i natt.
Kram på dig
Ps. Jaa, jag saknar Skogsfrua alldeles förfärligt Ds.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

22 februari 2009 07:48

Godmorgon! Jo det är som du säger,det tävlas överallt....kan bli för mkt ibland. Tyckte i vilket fall som helst att EMD var bäst igår, Mollys låt var ju underbart vacker, men hon sjunger ju som en Gud. Bättre än på länge, melodifestivalen alltså, men jag kan inte förlika mig med programledaren, hon är ju bara för tråkig. Hoppas dom lärt sig nått, det finns ju så många duktiga som kan det där bättre.
Ha en bra dag i Lerum.

Kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

22 februari 2009 14:13

Dessa hundögon jag bara smälter, de är så söta dina små.
Melodifestivalen bjöd på några bra sånger tycker jag, bla Molly, hon är duktig.
Här snöar det också!! Så jag fick snö tillslut, synd bara det är så grått och blåsigt.
Ha en fin dag och kram!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Moa

Moa

22 februari 2009 18:49

Där skulle jag vilja haft en tass eller två med i leken. Älskar dom där trossarna.
Matte hälsar att ni är sååååå söta! Skönt att lilla Nowah är okej igen.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gilla

27 februari 2009 17:33

Heja härliga Debbie, söta lilla gumman.Lika tuff som vanligt. Hoppas du får och har haft många härliga stunder med denna goa tös.

Kram Gilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards