~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 18 februari 2009 16:48

Bloggtorka eller, vilket roligt inlägg hahahahaha, det säger allt !


Har en del garnhävor som skall nystas upp, och har påbörjat lite i dag, det går enkelt och snabbt med rätt prylar. Skall sticka vrålsnygga strumpor till mig själv i vitt, började med ett par svarta ditto i går men mönstret kommer inte fram som jag vill så nu har jag lagt den svarta åt sidan.


Nu håller jag på att göra en Tackopaj med köttfärs, skall fylla skalet nu, och Arne gör salladen. Börjar kurra rejält i magen, så det skall bli gôtt.



Här är 2 rejäla härvor i ullgarn.



Ett så bra team som jobbar med nystanet, fantastiskt.



Så gick det till, från härvor till nystan, nu är det bara att sticka på !



Så här skall dom bli enligt mina beräkningar, snygga eller ???????

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards