~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 3 februari 2009 14:18

Stickat har jag, klart en strumpa i dag som jag hoppas Jennifer vill ha. Garnet är  Alpackaull som är världens finaste och mest exklusiva ull, är oerhört mjuk och ca 30% varmare än merinoull. Inte sticks dom heller så är du allergisk mot ull så tål du garanterat Alpacka. Vill du se foton på dessa djur så klicka "HÄR"



Jennifer är det äldsta barnbarnet. På fotot tillsammans med sin lillasyster Chanique, dom är ensamma flickor utav mina barnbarn, förövrigt så har vi 4 pojkbarnbarn + en bonus-pojke. Bilden är tagen med en mobilkamera därav lite dårlig skärpa, men vad gör det, dom är ju så gulligt söta ändå. Förlåt Jennifer, har norpat bilden från dig, men tackar så klart, tack, tack ! Som plåster på såret så får du ju strumpor :-)









Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards