~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 12 februari 2009 22:20

Näää, nu har jag bestämt mig efter att jag tittade på Sverker på TV1, det blir ingen resa till Venedig, ligger många dolda avgifter som inte syns och hörs på inbjudan. Flygskatt, och flera oförutsedda utgifter under tiden man är där, många frivilliga men man vill ju inte stå utanför, så jag gör som Sverker, slänger Venedigresan i soptunnan. Hade säkert blivit en trevlig upplevelse, men har inte råd med ett tomt privatkonto när jag väl är hemma.


Det är kraftig kyla och mycket snö på flera platser omkring i Sverige, pratade med min mans bror som bor granne med oss när vi är i stugan i Norra Värmland, i natt hade det varit -30* och på 3 dagar så kom det ner 60 cm snö, så där är det vinter så det förslår. Synd jag inte har en helikopiter då hade jag åkt upp på direkten, kanske inte för kylan, men för snön. Tänk att få stoppa in vedpinnar i vedkaminen och den härliga värmen sprakar och knastrar och en underbar värme sprider sig, känner mig lyrisk av bara tankarna. Kram på er mina trogna vänner, ni är välkomna att få uppleva en äkta Värmlandsvinter när vi åker upp nästa vända, lovar, ni blir lyriska !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards