~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 februari 2009 17:52

Gulliga Lena har gett denna Award till mig, tror inte jag har gjort mig förtjänt av den, men det är så smickrande så jag drar på munnen av välbehag och tacksamhet.

----------------------------------------

Har inte gjort så värst mycket i dag, har varit trött och lat, somnade inte fören vid 4 snåret i morse, kan inte skylla på månen heller den här gången, men kanske på kaffemuggen jag skvalpade i mig vid 11 snåret, blev så sugen. Vid flera tillfällen var jag på väg att somna, då börjar gubben sparka på mina ben stup i kvarten. Flera gånger bad jag han vända på sig, men han bara muttrade utan att lyda. Han sparkar ofta och trummar med benen, vet inte varför och det är omedvetet från hans sida, har pågått så under flera år. Många nätter har jag tvingats byta sovrum, men då sover jag illa för det. Har Tempurmadrass i dubbelsängen för att undvika trycksmärtor i kroppen. Den är så tung som bly så det är inte bara att rulla ihop den, ta den under armen och in i extrarummet till den sängen.


Är ni flera där ute med sparkande gubbar bredvid er i sängen på natten, om inte så har ni en sagolik tur. Tur att det bara är på natten som han bråkar med mig.


Ha en fin kväll !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards