~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 25 december 2008 23:17

Nu är julaftonen över och slödagarna tar vid, rätt skönt. Vi har ätit julmat i 2 dagar nu och "jag" Ris al a malta med saftsås morgon middag och kväll, det är min stora favorit som jag får ha helt för mig själv, min man gillar inget sådant, inget grötaktigt som han kallar det. Skralt var det med julklappar, en chokladask och en bomma, själva ger vi inte varandra julklappar. Var hundvakt från julaftons förmiddag tills i em. det var Gullans 2 Cavalierer, hon firade julaftonen i Norge hos sin son med familj, och da kunde det vara skönt att åka utan hundar. Så 8 hundar hade vi att krama om, dom fick smaka både Ris al a malta och skinka och fick var sitt tuggben att smaska på. Vi myste framför TVn och åt godsaker och tog ett par glas vin. Det var -16* i gårkväll så det var mysigt och skönt att mysa framför brasan. Inte riktigt så kyligt i kväll -11*. Hoppas ni alla fick en riktig mysig julafton och en lika härlig underbar dag i dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards