~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 11 december 2008 22:00

Nu är det på sluttampen för avresan, himmelns fåglar ger oss nog ett leende när vi kommer upp även denna gången vill jag tro. Kommer ett inlägg innan avresan också !Sov sött !

Av ~ Ruth ~ - 11 december 2008 00:07

På morgonen i dag började det snöa lite lätt så nu har vi åter lite puder på marken, men nu tycks det klarna upp och termometern är på + så snart är det ett minne blott igen. Andra vändan i vinter med pudersnö.


Beställde mig nya glasögon i går, mina nuvarande börjar ge sig. Skall även beställa nya terminalglasögon, så jag har reserv här vid datorn. Jäkla billigt att köpa via nätet. Går till en optiker och får en undersökning, kopierade receptet och skickade i väg. Nya kompletta ögon inom 14 dagar till ett pris av kr: 435:- då kan man köpa flera ögon. Tycker dom jag köpta var rätt tuffa och annorlunda med små pärlor på sidan, vill ha lite kraftigare eftersom dom kan få omild behandling lite då och då. Beställde jag mina: "HÄR" och dom kommer på posten till Värmland.


Flera nätbutiker  "HÄR", "HÄR", och "HÄR". Finns säker många flera också.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards