~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 december 2008 18:07

Tänkte först inte blogga något i dag, men det är svårt, har inspekterat min Avokadokärna, näääääää, så det kommer en liten lägesrapport.


Kommer ni i håg när jag skulle odla en Avokado-planta ? HÄR. Det är snart 2 månader sedan, den har inte delat sig ännu och inget grönt spirar, var nog ingen bra och fertil kärna, kanske fel kön :-) hur det nu skall vara med det inom det området. Var det någon annan som satte en kärna vid den tidpunkten och hur har det gått för din, har det blivit någon baby planta ? Får nog köpa en ny Avokado, ger mig inte så lätt, vet att det skall fungera. Nu i Juletider kanske sätta några nötter och dadlar, så får det bli efter julhelgen. Näpp, nu får jag greja lite, inte ligga på slösidan då blir inget gjort.

Håll till godo med dessa rader, bättre en inget alls, eller hur är det ????


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards