~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 1 december 2008 19:28

Vart tusan tar dagarna vägen, hinner varken bu eller bä. Har varit i Partille och jul-spånat inne på "Allum", det är ett stort affärscentra med 86 affärer, allt under ett tak, smart byggt, även över motorvägen, där finns allt man kan önska sig. Köpte mig vinterstövlar i mocka med underbart tjockt och pälsigt foder, satt som hand i en handske, fast på fötterna då, hehehe. Annars så blev det lite småplock som det alltid brukar bli. Även en ny mobil med kamera blev det också för den andra krånglar, samt ett par tunnstickade fingervantar att ha under mina pulsvärmare. Vi avslutade dessa timmar med att storhandla på Ica Maxi, mat behöver man alltid. Tittade där efter lurvegarn och andra garner, men se det hade dom inte, blev besviken :(  Nu har vi precis avnjutit var sin pizza, orkade inte tanken att börja mixtra med något själv, var så himla hungrig.


Nu skall jag ta mig en kopp kaffe och sedan spåna in vad det är på TVn.

Försöker kika in till er alla senare i kväll, så lås inte dörren !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards