~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 12 december 2008 17:11

Det här blir det sista inlägget innan vi har installerat oss i stugan. Som jag förut har skrivit så är min dator med och firar jul. Kan komma ett inlägg nästan dagligen här på min blogg, men blir svårt för mig att vara trogen era bloggar, sidorna är tunga att ladda upp så här i slutet på månaden när det är mycket bilder och text. Men hoppas att ni som troget besöker mig gör det fortsättningsvis också om dagarna.


Glöm mig inte SNÄLLA, SNÄLLA kom ihåg mina vänner ! INTE SKICKA PPS FILER, ELLER STORA BILDER när jag är i stugan, mitt modem klarar inte det utan att ta en timma på sig att ladda ner, jobbigt och onödigt. STRYK MIG UR MAIL-LISTAN "MASSMAIL MED SKOJIZZAR", öppnar aldrig dessa filer här hemma heller, och skickar aldrig sådana själv. Vanliga mail blir jag bara glad över. Det var allt från mig denna gången.


Hej svejs leverpastej, vi ses i Värmland och stugan !

VILL NÅGON HA MITT JULKORT SÅ VAR'SÅ GOD !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards