~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 17 december 2008 15:12

Har gått en sväng med hundarna, men så isigt på vägarna, riktigt farligt. Nu har dom lagt sig till ro i soffan och bara njuter, blir lugnt några timmar, dom är så nöjda och belåtna.

I dag töar det och är +1. I gårkväll åkte snön från taket i små etapper och jisses vad det väsnades när det åkte ner på altanens plåttak, hundarna blev som tokiga varje gång sprang omkring och skällde som idioter. Det är mycket nytt här uppe nu som dom skall vänja sig vid. Min gamla säng knarrar lite när jag vänder mig och då har dom skällt, men i natt gick det bra, så nu är det ok. Det kommer ner lite fin snö i dag, hoppas det ökar under em.


Nu skall jag över till Gullan och dricka kaffe.

Höres av sedan. En stor kram till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards