~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 december 2008

Av ~ Ruth ~ - 7 december 2008 12:47

  I dag tittar solen fram lite mellan en tunn slöja av moln, det var länge sedan den sågs. Marcus fick den åtråvärda titeln "Stjärnan på Isen" i går kväll, men det vet ju ni redan ni som har varit trogna tittare och följt dessa program, och ni som inte har tittat är inte intresserade heller. Slutligen tittade jag på Britney Spears levende, är nog inte så enkelt att vara stjärna alla gånger, kan nog knäcka en rejält. Tyckte riktigt synd om denna känsliga och spröda varelse när jag tittade på programmet. Alltid förföljd av kameror och och elaka reportrar som försöker att skapa sensation på andras bekostnad. Det är en himla tur att man har sluppit detta. Stickade lite när jag satt vid TVn och stoppade en och annan Chips flinga i munnen och det resulterade i halsbränna, men en tuggtablett hjälpte upp det hela. Somnade sött vid 1 tiden och klev inte ur sängen fören vid 10 i dag, så härligt, min man var uppe och tog hand om hundarna. Detta var lite om gårkvällen följd av en härlig natt sömn.


Av ~ Ruth ~ - 7 december 2008 10:17

Tusen tack min vän för denna värmande vänskapsgåva som du har skickat till dina bloggvänner, måste ju också visa att jag är din vän, är så gladför det. En stor kram och tack !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards