~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

En lugn natt..

Av ~ Ruth ~ - 21 oktober 2007 12:48

En härlig, men gråmulen och varm höstdag. Hopplöst med bloggen i dag också, vad är du nu då som strular tro ? Det här med att man skriver fel kod när man har skrivit i en kommentarsruta och allt försvinner, då skall man titta om det kom det är :-) efter koden då är den ok, finns inte den den så försvinner allt när man skickar, har inte förstått att det är så förut. Så det är nog bra att ha för vana att skriva i alla uppgifter innan man skriver kommentaren.

Natten har varit lugn för Debbie hon har sovit i samma hundsäng som dom andra 2 flickorna, inget gnäll och pip. Men i dag när dammsugaren surrade var hon skeptisk, likaså när hon är ute på gräsmattan så är det konstigt med bilar som svischar förbi och för väsen. Äter gör hon så jag tror det inte skall bli några problem när början är så bra.

I dag kommer paret från Eskilstuna för att se om dom gillar Niro, tror med all säkerhet att tycke uppstår.

Ha en riktigt fin söndag / kram till alla mina vänner

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

21 oktober 2007 13:06

I dag är datorn fullständigt säg så jag har samma problem. Höll på med lilla smide i över en halv timme i dag. Vilket helsike det är att göra kommentarer.
Det där sista! Kan du ha några ovänner?

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

21 oktober 2007 14:16

Hei.Så bra at det gikk så greit første natten med det nye sjarmtrollet:))
Ja bloggagratis er helt ute å kjører nå,jeg har gitt den opp og gått tilbake til blogtown.Har ikke tålmodighet med så mye nedetid.
Ha en fin lørdag både 2 og 4 bente.
Kram.

http://www.blogtown.se/blog.php?id=ninni

 
trollpackan

trollpackan

21 oktober 2007 14:17

Just nu är bloggen pigg, så då får man passa på! Ha en skön söndag du också!
Kramisar

http://trollpackan

 
rut

rut

21 oktober 2007 17:29

Jag har haft problem att komma in på din och skogsfruns blogg i dag, de övriga har fungerat som vanligt. Hoppas det är en tillfällighet. Oj, vilken söting, jag vill bara ha.

http://www.rut.blogg.se

 
Millis

Millis

21 oktober 2007 20:56

Vad skönt att det går så bra med lilltösen.
Hoppas att ni har det bra allihop!
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
skogsfrun

skogsfrun

21 oktober 2007 21:33

Roligt när ens gamla* hundar hälsar på:) och man får rå om dem igen litegrann.
jaa rut min blogg har varit hopplös ända tills på eftermiddagen. Då stängde de av funktionen besöksstatestik. kanske är det den som ställer till det?

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

21 oktober 2007 21:57

Vad skönt att den lilla sötnosen trivs och att hon sovit gott i natt.
Ja denna blogg har vart helt hopplös idag.
Hoppas det är bättre imorgon.
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

21 oktober 2007 23:56

Tiken är så ung så hon vänjer sig nog snabbt. Hon har ju hundkompisar som tar allt med ro också.
Då kanske det snart blir samma hundantal som tidigare. Hoppas det är mycket trevliga köpare som kommer på besök. Lycka till.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards