~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av ~ Ruth ~ - 11 oktober 2007 14:02

Ingen har påpekat att våran blogg fungerar till 100 %, måste ge dom en ros och inte bara ris när det är befogat "Är glad som en lärka och drillar i högan sky ". Tusen tack "Blogga gratis" för att ni kunde fixa det som strulade !


Önskar er alla en problemfri blogg höst !

Den som vill får ta kortet..

Av ~ Ruth ~ - 11 oktober 2007 00:27


Nu har redan den här ½ veckan gått, vad tiden rullar snabbt.


Har nu varit ute och nattat mina blommor, lagt en filt över dom. Tror det blir frost i natt också, det är stjärnklart och +1* ute. Får se hur länge jag skall försöka rädda dom undan den sista vilan. Dom står i full blom så jag vill ha dom kvar så länge som råd och ork finns, dagarna är ju rätt sköna ännu.



Efter en sommar som saknar dess like, nu löven faller på mark och i dike.
Då önskar jag, viskar jag, vilset en bön om ännu en sommar, med en äng som står grön.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards