~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av ~ Ruth ~ - 16 oktober 2007 00:12


  • Nästan alla som har köpt en PC har fått Windows på sin hårddisk. Windows formligen sväller över på hårddisken och käkar upp mer och mer plats hela tiden.

  • Det tar full kontroll över PC:n och gör att I/O-operationer utförs vid de mest oförutsedda tillfällen. När Windows körs dyker allt som oftast konstiga och löjliga meddelanden upp som irriterar oss. Windows gör då och då att PC:n kraschar helt oförutsett.

  • Som ett sista bevis påpekar experterna att Windows hela tiden sprids till fler och fler datorer. Windows har med andra ord alla de egenskaper som betecknar ett virus.
  • Översätt bloggen

    Min sifo undersökning

    Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
     JA
     NEJ
     BARA BLOGG

    Presentation

    Så var det då denna dag

    Sök i bloggen

    Arkiv från start den 24/5-07

    Skriv gärna en rad

    Kalender

    Ti On To Fr
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31
    <<< Oktober 2007 >>>

    Allt är samlat i Kategorier

    Länkar till mina go'a vänner

    Fråga mig så svarar jag !

    26 besvarade frågor

    "VARNING" att låna på nätet.

    Don't touch my site

    Besöksstatistik

    Mitt väder i Lerum

    Vädret Lerum

    Vädret i Klaråsen

    Vädret Klaråsen

    Tack för påhälsningen !


    Ovido - Quiz & Flashcards