~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av ~ Ruth ~ - 13 oktober 2007 14:17


Tänk så man kan klanta sig när man är trött och skall gå i säng.
Skulle borsta tänderna innan sovdax i natt. Kletade hudkräm på
tandborsten i stället för tandkräm. Andra gången jag gör detta
vidriga misstag. Drar tandborsten över hela tandraden, sedan når
smaken mina smaklökar på tungan, jäklar, inte nu igen :-((  Får
slänga tandborsten spotta och fräsa, ulkar, och nästan kräks.
Spolar munnen gång på gång, kletar tandkräm i munnen för att dölja
smaken så best det går, gnider med ett finger fram och tillbaka för att
få bort det värsta, även om det sitter kvar mellan tänderna. Får leta rätt
på en ny tandborste och fortsätter i oändlighet. Nu står inte tuberna på
samma ställe på hyllan längre, trodde inte det var möjligt att begå samma
misstag 2 gånger. Bara den som har råkat ut för detta kan förstå hur det
är. Kommer nog aldrig att trilla dit igen (hoppas jag.)


Av ~ Ruth ~ - 13 oktober 2007 00:35


Som första inlägg i dag så bjuder jag på lite förströelse. Ta dig en kopp kaffe och sätt i gång, akta så du inte spiller ut den över tagentbordet bara, det är inte bra "egen erfarenhet". Använd ej heller cd- facket som kaffehållare, då kan det gå riktigt illa. Trevligt nöje !


http://six.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=2463504&k=15476247

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards