~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2007

Nu är Debbie här !

Av ~ Ruth ~ - 20 oktober 2007 17:01

Nu har vi fått våran lilla tös, hjärtligt tack Gunilla & Sven för att vi fick
det förtroende att få rå om henne, lovar att hon skall få det bra här, och
pipleksaker har plockats fram 6 olika :-) Får se hur länge vi står ut med
allt pipande, det får nog bli några mjukisdjur att växla i mellan. Nu får vi
se hur det går till natten när lampan släcks, men flick-trion får sova i samma
rum så det går nog säkert bra (inga hundar i sängen här inte :-) Sätter in
en nytagen bild från i dag, samt en baby-bild,den är så gullig tycker jag.

Kommer nog inte något mera nytt härifrån i dag. Vill du se bilder på tösen så besök "Bernami's kennel" och titta i "Album"..

 
 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

20 oktober 2007 17:16

Helt hopplöst med din Blogg i dag!Ville titta i kenneln men då stoppades allt och jag måste släcka ner min dator! Får titta på dem i natt eller en annan dag! Kram och ha en härlig lördagskväll! Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

20 oktober 2007 18:39

Men du så nydelig:))Grattis grattis med den underbare firfotingen:)
Kram.

http://jenn.bloggagratis.se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

20 oktober 2007 19:47

Nu har jag varit där. Men det var ett ställe jag varit på tidigare. Har jag berättat om inbrottet i Sthlm där två snälla 6 åriga staffar blivit stulna? Hämskt, ska de nu plågas för kamp? Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

20 oktober 2007 19:53

Vilken sötnos!!! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

20 oktober 2007 20:55

Åh, vilken söt liten vovve.

http://violett.bloggagratis.se

 
Liv

Liv

20 oktober 2007 20:56

Vilken skönhet! Hoppas kvällen och natten blir bra.

http://livslinje.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ruth "Bloggaren"

20 oktober 2007 21:09

Jaaaa, hon är söt den lilla torvan, toppenbra går det, "är början god blir allting gott", tror på det ordspråket.

Svar: Bengt
Det är fruktansvärt att förlora sina 2 hundar, som kanske kommer att lida alla hälvetes kval om dom skall hetsas för kamp, det är så vidrigt och sjukt så man mår illa.

 
Marianne

Marianne

20 oktober 2007 21:28

Vilken sötnos. Hon har en härlig färg. Ja det svänger snabbt när det gäller hundarna ibland. En åker och en kommer. Nu får du stå ut med pipleksaker en tid framöver. De vuxna brukar ju också få ett nytt intresse för dessa leksaker när de kommer fram.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

20 oktober 2007 23:08

Men hujeda mig vilken sötnos detta var då.
Mycket söööööööööt
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

21 oktober 2007 00:16

Hej svejs...Lycka till med er lilla goding!
Kram Maggan

http://www.almonovas.3w.se

 
Millis

Millis

21 oktober 2007 20:54

En sån underbart ljuvlig liten sötnos!!!

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards