~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 december 2012

Av ~ Ruth ~ - 16 december 2012 18:16


 

       

       


Önskar dig en fin 3:dje Advent. Här vräker snö ner, det har kommit ett ca. 3 decimeter i går och i dag och det snöar för fullt fortfarande. Arne fick köra snöslungan 2 gånger i dag och han har kört även för en granne, nu är det vinter på riktigt, tror Kung Bore har tänkt på mig. I går körde Arne sjuktransport till Torsby lasarett, men han fick ringa efter ambulans så dem fick möta upp efter vägen, det är hans bästa kompis som hade fått hjärtflimmer. Hans fru var med till lasarettet också så han fick en resa till dit senare ut på dagen också för att köra hem henne, det blev hans dag i går.

 

Har putsat fönstren invändigt och fått upp julgardiner i dag.

Nu skall jag fortsätta, mitt pyssel.

 

Hoppas ni har fått en fin söndag och 3:dje Advent // kram på er alla som hälsar på.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards