~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 december 2012

Av ~ Ruth ~ - 13 december 2012 19:56


 

Kom Lucia med kaffe på sängen till er i morse ? (hit kom det ingen.)



Vi kom fram välbehållna i går, inga missöden som förra året då vi fick punktering på kärran, lugn trafik och inga hinder. Det tog ett bra tag innan vi fick upp värmen i huset det var -19 grader ute och dörren stod för det mesta öppen när vi plockade in allt vilket inte gjorde saken bättre inomhus, men nu är det varmt och gott.


Har inte haft möjlighet att komma in på min dator förens nu, vi hade glömt en viktig kabel, har nu fått låna en tills i slutet av nästa vecka, Robin köper med sig en när dom kommer till jul.


Har plockat fram och satt upp adventsbelysning både ute och inne. Allt vi hade med oss är på plats där det skall vara. I morgon börjar jag städa, damma, torka dörrar och luckor så grovgörat blir klart.


     



Robin och Niklas skall på 50 års kallas i morgon, 50 åringen önskade inga presenter, om någon ville ge något så tog han tacksamt emot en slant. Fiffiga Robin gjorde en blomkvist med blommor av Eurosedlar, var bara tvungen att visa den för er, visst blev den fin ?


Nu skall det snöa non stopp i flera dager fom. Lördag. Det är inte mera snö här en hemma, men det är vitt och fint. Nu skall vi mysa lite med en mugg glögg.

Önskar er en fortsatt fin Lucia kväll.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards