~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 december 2012

Av ~ Ruth ~ - 3 december 2012 23:38


 


Så fint och vitt vi också har fått det ute i dag, det började i natt och det har fortsatt hela dagen och i kväll. Vi har inte fått några mängder men grässtråna på gräsmattan är inte synbara, tror det är ca. 5 cm. Trodde inte vi skulle få något, hoppas nu det får ligga kvar, är så nöjd med det lilla, Kung Bore hörde min vädjan TACK!


 


Fotot togs i fm, så det är mera snö nu.

Så fint och vitt vi också har fått det ute i dag, det började i natt och det har fortsatt hela dagen och i kväll. Vi har inte fått några mängder men grässtråna på gräsmattan är inte synbara, tror det är ca. 5 cm. Trodde inte vi skulle få något, hoppas nu det får ligga kvar, är så nöjd med det lilla, Kung Bore hörde min vädjan TACK!


 


Fick detta fotot från mitt barnbarn Jennifer i dag, hennes valp fick trampa på vit snö för första gången, men det bekom henne inte, den lilla tösen är totalt orädd, härligt att få en sådan valp.

Har inte så mycket att berätta i dag, har bara njutit av allt det vita som jag har trånat efter. Kramat till en och annan snöboll och försökt träffa ett träd, lixom tävlat mot mig själv, johoråå jag träffade och vann så klart, man är ju pricksäker när det krävs, hatar att förlora, hade den bästa motståndaren att tävla emot så klart också.

Kram på er alla.

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards