~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 december 2012

Av ~ Ruth ~ - 19 december 2012 21:57

Det är så tyst och lugnt så jag undrar om ni befinner er på stress akuten eller har ni fått vinterkräk sjukan ? den ska vara riktig hård nu påstås det, ja, värre en vanligt och sprider sig lavinartat genom Sverige, den hoppas jag ingen av er råkar ut för den nu till julhelgen.

 

Snart kan vi slå oss till ro och klappa oss på axlarna och säga, jag fixade allt till jul i år också och tomten knackade på åter en gång och gav oss en belöning för året som har gått. Tror att tomten alltid tycker vi är snälla för vi går aldrig lottlösa.

       

Foton på Nowah och Saidie.


Mina hundar gillar också tomten, eller julen, alltid får dem smaka på mycket av det goda som vi frossar i oss och ett och annat tugg ben extra förstås, samt mycket kli och klapp, dom njuter.


Ha det gott och ta det lugnt, det är flera dagar kvar till dopparedan.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards