~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 december 2009

Av ~ Ruth ~ - 10 december 2009 21:43


Bilden är från en skogsväg vid stugan i går, vintervitt och fint.
 
Fy 17-gubbar så tungt allt känns innan vi sitter i bilen på lördag (då bär det i väg). Det är så mycket jag känner att jag måste innan dörren låses. Har inte börjat packa ännu, det gäller att få med sig allt, det känns så stressande och jobbigt. Skulle önskat att jag var som "Hedvig" i sagan, bara vicka på en lång näsa och önska, vipps så är allt fixat och vi är framme i stugan, men så är det inte tyvärr.
 
Håller nu på att tvättar, väl sent kan tyckas, jaaa, det är det... Jag är sådan, kan inte planera att göra lite då och då, nääää allt skall ske på sista momangen. Skall nog städa vardagsrummet i kväll när Arne lämnar TVn där inne, måste vara rent över allt, kan inte komma hem till ett smutsigt hus. Det sista jag alltid gör innan dörren låses är att sväva över med dammsugaren, då är jag nöjd och belåten.
 
Har tänkt så mycket på Enya i dag, hur mår hon, hur har hon det, är ju van att ha andra hundar omkring sig, tycker dom om henne, hur fungerar det ?? ja frågorna är många, skall ringa när det har gått några dagar, men skulle vilja ringa både morgon och kväll, men då tror dom att jag är tossig.
 
Nu skall sista tvätten hängas. Ha det så gott !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards