~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 december 2009

Av ~ Ruth ~ - 20 december 2009 20:20

 


 Enya trivs fint och mår bra med sin nya familj, fick ett mail med många foton,

Det stack i hjärtat av glädje. även av vemod, men är så glad att hon har fått ett så bra hem. Nu slipper hon dela kel med andra hundar, har alla för sig själv. Sätter in några av fotona jag fick.

 


   


  



Vi har varit på middag hos gulliga "Gullan" åt gjorde vi så jag är proppmätt.
Skall hjälpa henne med att klippa hennes 2 Cavalierer, dom drar in så mycket snö och får då en mera lättskött päls. Gullan sköter dom så bra trotts sin ålder, (tror hon är 77 ????) pigg, klar och rörlig och inte minst en mycket god person, städar och röjer, alltid perfekt och rent över allt, varje pryl på sin plats. En riktig mönster pensionär, tänk om jag kan bli sådan. 
 
Nu skall jag se hur långt jag kommer med min bloggpromenad hos er, blir inte lika mycket nu som när jag inte är hemma, men hoppas ni inte överger mig för det. 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards