~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 december 2009

Av ~ Ruth ~ - 12 december 2009 23:15

Nu är vi på plats i stugan efter en dryg bilresa som gick bra. Det var mörkt när vi kom fram så har inte sett så mycket hur det ser ut utanför, men det är snö och en massa räv eller vargspår runt husknuten. -4* är det ute så det är inte så kyligt. Har plockat upp och fått det mesta på plats, i morgon blir det städning och upphängning av julgardiner. Direkt vi kom innanför dörren så kom våran kära granne Gullan och hälsade på, hon bjöd oss och ett grannpar på Julbord på Wärdshuset vid gränsen (till Norge), tur jag tog med mig långbyxor med resår i midjan :-) Nu är jag så trötter så det blir sova. Natti, natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards