~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 11 februari 2009

Bloggtorka..

Av ~ Ruth ~ - 11 februari 2009 23:06

Jaaa, så illa är det, har inte besökt mina vänner heller i kväll, där brukar jag inte svika suck. Dagen har gått i ett och i kväll har vi haft gäster som åkte hem för en stund sedan, och nu är huvudet tomt. Det viktigaste för mig nu är att göra snabb besök på era bloggar, kanske inte hinner alla, men det kommer en ny dag i morgon. Snart skall jag titta på TV1 och reprisen på "Stormen" det är det sista avsnittet, missade när det gick, tittade på en annan kanal då. Även om den inte har varit så bra så vill jag se hur det slutar för dom olycksaliga i byn.

 
 
Malin

Malin

12 februari 2009 07:28

Tror du "smittat" mig med just bloggtorka också *Fniss*
Kramar

http://malin-1988.bloggspace.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

12 februari 2009 09:22

Det blir lite trögt ibland med skrivandet. Så känner Medresenärska också men rätt som det är brukar lusten komma tillbaka. Ha en bra dag och ta hand om dig.
Kram
Ps. Kan inte se mig mätt på tallriken med den härliga rätten. Ds.

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

12 februari 2009 09:49

Ja tror att vi alla lider av just bloggtorka för tillfället!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

12 februari 2009 11:13

Ibland går det inte alls bra att skriva.
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 februari 2009 13:08

Hej Ruth!
www.gördinegenbok.se så skrev jag på google.
Ha en underbar dag!jag visar min bildbok sen när den är klar.Roligt men även jobbigt för en så trög skalle som jag.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg

 
Latte

Latte

12 februari 2009 14:53

Jobbigt med bloggtorka... Får vi nog också snart, eller Latte rättare sagt, hihi:-) Men helt tom är du ju inte! 7st rader skrev du ju i alla fall... Alltid lika kul att se vad du skriver, hihi:-) KRAM

//C&L:-)

http://latte

 
stinalill

stinalill

12 februari 2009 16:07

Men hörredu tanten - det är väl inte meningen, att man ska vara TVUNGEN att skriva....?? I så fall har jag nog missuppfattat bloggandet... För min del skriver jag för att "prata av" mig lite och kommunicera litegrand....
Ha det gott och vila från bloggen ett tag, om du vill.
Kram

http://www.stinalill.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

12 februari 2009 16:19

Så där är det ibland och det tycker jag det kan få vara, man kan inte vara på hugget hela tiden. Ta en kort paus, rätt va det är så sprudlar dina idee´r igen (som vanligt ;0)

Ha det gott vännen.

kramelikramar

http://ammis.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

12 februari 2009 18:23

Tråkigt med bloggtorka, MEN NU har vi inte torka här, nu har vi vatten som bara den.... De har borrat en ny brunn till oss idag och det bara forsar vatten

Kram Carina

http://www.eklovenskennel.se

 
Cavvetjejerna

Cavvetjejerna

12 februari 2009 19:37

Vi har också bloggtorka, för det mesta faktiskt. Vi får ta hjälp av matte ibland, men hon är inte heller så påhittig av sig.

Matte hälsar att muffissen var väldigt enkla att göra och blev väldigt goda trots glömd mjölk. Men blev aningen torra och tog lite längre tid på sig i ugnen.
Snart lossnar det Ruth!
Kram

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

12 februari 2009 22:02

Bloggtorka får väl alla någon gång, men du är säkert igång snart igen. Jag brukar sätta in någon film när jag inte vet vad jag ska blogga om.....ett litet tips till dej!

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards