~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

En vacker dam med glitter

Av ~ Ruth ~ - 20 augusti 2008 12:14

En grå dag med duggregn, får nog snart vika mig i min tro att det fortsatt blir sommar, nu ser det onekligen hopplöst ut. Nu kommer det en regnskur och solen bryter i genom, nu kan det bli en riktig regnbåge "L".


Tänk om man var så duktig på att rita, är bara tvungen att sätta in denna här videosnutten. Tänk om man hade denna förmåga, då hade jag nog använt förmågan och tallangen till något stort, men vad ? Vad skulle du satsat på, vilka möjligheter skulle det funnits ?


Ge dig tid att titta på hela förloppet, det är ett mästerverk som heter duga !

 
 
medresenärskan

medresenärskan

20 augusti 2008 13:38

Jaha, vad säger man ???? Snyggt !!!! Alltihopa va´ super vackert. Får själv försöka undvika spegeln de närmaste timmarna för att inte bli påmind om att kilona sitter fel och att huvudet behövde bytas ut. Ja, justeringar borde göras överallt.

Det vore kul att kunna arbeta med bilder så där och än roligare om man kunde göra dessa förändringar på sig själv med musen. oj, förlåt !!! Nu är det sistnämnda helt omöjligt,tyvärr men får ändå säga som Skogsfrun .... Tack för livet !!! och jag tillägger: "om än jag inte är en skönhet".
Kramizzar

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

20 augusti 2008 14:13

En sådan begåvning men jag får nog hålla mig till en rätt och en avig

http://Prilyckans

 
Birgitta

Birgitta

20 augusti 2008 14:48

Ja, vad ska man säga...helt fantastiskt ritat!!!

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

20 augusti 2008 16:17

Hej Ruth! Till en början så vill vi bara säga förlåt för att vi inte hann skriva en kommentar till dig igår, vi satt i flera timmar med hemsidan igår, och du känner säkert igen dig... När ALLTING går FEL och texten försvinner så gör man om allting IGEN! Jag tänk om man kunde rita som den människan... Häftigt!Tack för att du stödjer oss och hjälper till med att hela tiden skriva några rader... det värmer, ska du veta! Är det okej om jag länkar till dig på hemsidan? Kolla in och kolla om dte ser okej ut... KRAMAR! Från Carolina & Latte till världens bästa Ruth!

http://latte

 
Frump

Frump

20 augusti 2008 17:50

Tuf video!

Men Ruth, nu ska det bli fint väder i fyra dagar, i alla fall enligt Aftonbladets vädersida!

Kram

http://frump.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

20 augusti 2008 17:55

som ett spindelnät med daggdroppar i, ja det finns naturbegåvningar både bland djur och människor. underhållande att följa förvandlingen. tack. ursäkta, skriver med en hand, sikket tok. berättar i morron.

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
agge

agge

20 augusti 2008 18:19

Jättehäftig video...och jag som bara älskar glitter och glamour. Det var snyggt.

http://agges.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

20 augusti 2008 18:23

Jättefint ritat. Jag vill inte tro att hösten är på väg, men jag får nog ge mig nu här har vi haft en regnig eftermiddag
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

20 augusti 2008 19:43

WOW..gud hjelpe meg det der var bra gjort.Tenk å kunne tegne sånn..virkelig beundringsverdig.

Her har vi hatt sol og regn om hverandre i dag,bra tempratur.Fikk da pusset vinduer,en bragd i seg selv*ler*
Spådd fint til helga så da reiser vi ut med vogna igjen,må passe på mens en kan:))

Ha en fin fin kveld.
Klem fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Cina

Cina

21 augusti 2008 08:46

Ja tänk om man kunde rita/måla som denna. Underbart fint var det. Jag kan inte ens rita en streckgubbe.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

21 augusti 2008 12:26

Vilken talang, tänk om man kunde rita så fint.

Här lyser solen med sin frånvaro idag, men det är varmt ändå....inget regn än i alla fall.

http://violett.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards