~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Mail på väg till "Blogga" !

Av ~ Ruth ~ - 22 juli 2008 16:48

Nu har brevet gått i väg till "Blogga", skall bli intressant och se om jag får något svar :-D och om vi kan få igenom några av förslagen, hoppas, hoppas. Då blir det många bloggare som gynnas och blir lika glada som på bilden ovan "Ler".. Meddelar när/om jag får ett svar.


Läser mellan raderna i kommentarer/innlägg att många tror jag hänger upp mig för att vi får betala för bildplats, det är inte det det handlar om. Jag tycker inte att 20 kr. för 100 bilder till bloggen är någon summa, men se det i stort. Vi är i dag 20 427 bloggare, när var och en köper 100 bilder så blir det en rejäl summa: 408 540 kr. det blir mycket på ett år, när man ideligen köper 100 nya så blir det svindlande summor, därför anser jag att vi kan begära lite mera finesser utan att skämmas för det. Blogga kan fortsätta att ha en reklamfri blogg för sina bloggare pga dessa inkomster och det tackar vi för !

 
 
Ann-charlott

Ann-charlott

22 juli 2008 16:54

Hej igen. Jösses vad jag fick mig ett gott skratt. Satt och skerv i din blog och skulle spara och vips så kom dessa upp. Håll på att sätta kaffet i stupen.ss Ha det gott.
Kram

http://oakenwood.bloggagratis.se

 
Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

22 juli 2008 16:56

Haha Jim Carrey :D

http://SGiercksky.blogg.se

 
Cina

Cina

22 juli 2008 17:10

Skall verkligen bli spännande o se om du får svar!
Jag skickade ett mail till dom i mars/april och har ej fått svar ännu...=))
Mycket dåligt tycker jag!

Hoppas du har det gott gummsan!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Medresenärska

Medresenärska

22 juli 2008 17:13

Herre gud vad fin logga du gjort och tänk om vi kunde få igenom några av dessa önskemål.

Du har väl inte förtagit dig bara i allt detta, utan att du är Still goin´strong??
Nä, nu ska jag över och se om ho, Skogsfrua bjuder på lite eftermiddagskaffe, kommer du mä?? Hon har ju blåbärspaj idag ...

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Latte

Latte

22 juli 2008 17:52

Hoppas du får ett svar! Vi hoppas...

Kramar //Carolina & latte

http://latte

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

22 juli 2008 17:58

Tjohej...! Ett sånt glatt gäng! HAHA...
Hoppas du får svar från Blogga. Ska hålla tummarna, och tassarna på vovvarna också.
Vore ju jättefint att ha en egen logga.
Fin den du gjort här nedanför.

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 juli 2008 19:36

Vad skönt att du tar tag i saker, hoppas att du får ett svar.
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggagratis:se

 
Frump

Frump

22 juli 2008 19:45

Snygg dans *skrattar* Jag skulle vilja ha lite olika teckensnitt att välja på och kanske i lite olika färger... då skulle man ju kunna välja efter humör...vore kul!
Jag håller tummarna att det händer något snart.
kram

http://frump.bloggagratis.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

22 juli 2008 19:45

Jäklar va mycke penningar! Här ska krävas;)
Hahaha, vilken urkomisk filmsnutt, ä dä vi som terrar bloggagratis-ledningen? angående textfärg i INLÄGGEN så menar skogsfrua envetet att den möjlighet borde finnas bLand verktygen DÄR. Högst tillfälligt kanske man vill ha en annan färg, på en mening eller ett ord, eller hela rasket.

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

22 juli 2008 21:03

Den videon är för härlig :-D
Hoppas du får svar snart.

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ruth

22 juli 2008 21:30

Till Skogsfrun:
Jag är nog korkad, nu förstår jag vad du menar, men nu är det försent att önska, brevet har redan gått i väg :(

 
Marianne

Marianne

22 juli 2008 21:49

Det var ju vettiga förslag, nu hoppas jag att du ska få svar från dem.
Lite glädjefnatt är ju inte helt fel, bra gympa för smilbanden.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

23 juli 2008 16:59

Japp! Det tycker jag! Bara lilla jag har ju köpt 400 bilder...

http://trollpackan

 
margus

margus

24 juli 2008 08:11

Nä, nu blir jag avundsjuk på denna lilla filmsnutt. HUR har du burit dig åt? HUR kan man lägga in sånt?
Nu MÅSTE du berätta (hoppas jag).

http://margus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bloggaren Ruth

24 juli 2008 14:13

Till Margus:
Det är ingen filmsnutt som jag har satt in, utan en Animerad gif-bild, så enkelt var det :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards