~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av ~ Ruth ~ - 13 juli 2008 15:34

Värmlands och Svenska folkets egna Elvis "The King", kan också visa sig bli en "King" även på dansgolvet, musiken och takten saknas inte, så kom igen Christer, hoppas du tackar JA! Mång skulle bli glada det vet jag, han är en väldigt folk-kär person och artist. Många skulle också rynka på näsan, alla kan inte gilla alla !


Christer Sjögren, 58, har nobbat "Let's dance" tre gånger. Nu kan han vara beredd att ändra sig. - Det kunde kanske vara en kul grej, säger han.
Inför varje säsong ringer TV4 Christer Sjögren och ber honom vara med i "Let's dance". Varje gång säger han nej. Men nu överväger sångaren att tacka ja - till en fjärde säsong. Hittills har jag inte haft tid. Men jag får väl se vad som händer om de frågar mig igen. "Let`s dance" kunde kanske vara roligt, säger han. Privat blir det inte så mycket dans för Christer Sjögren.- Jag står mest på scen, säger han och skrattar. Då får vi se sen om någon Sjögren dyker upp i rutan lite senare på året. Vi hoppas ju att vi får med en "gammal man" nu när vi har rätt så många unga deltagare, åtminstone haft! Man vet ju aldrig vad Christer har för några dolda talanger.


Källa: www.expressen.se

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards