~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

En snurrig och klurig dag

Av ~ Ruth ~ - 19 juli 2008 16:12

Min svullnad på ögat har försvunnit och inte är det mycket kvar av vattenpåsen på kinden, en dag till så är jag återställd till det normala. Har precis kommit en regnskur, men om ett par timmar går det säkert att klippa den andra gräsmattan som var tänkt i dag.


Annars så har det varit mycket letande på nätet och tittande på olika bloggar.Skapade ett konto på blogga, men klarar inte fixa en egen bakgrund, bara färdiga mallar så nu är den raderad :-) Har en till jag skall kika på, men när jag går tillbaka till den rättmätiga här så är den glad och fin "Ler", men tanken lever fortfarande och frodas. Har suttit i timmar i gårkväll och nu på morgonen och letat och funderat, inte lätt det där.


Skall börja designa min egna inom kort om jag inte hittar någon vettig, men behöver hjälp eftersom jag behöver komponenter för att få in för kommentarer, och där är det Engelska som råder :-( Vet att min domän har en blogg, men den är på Engelska så då blir inte den aktuell. Kanske gå en Engelska kurs, men innan den är klar så behöver jag nog ingen blogg mera, ideligen motgångar och trubbel, allt bottnar i mina dårliga språk kunskaper, därav mina begränsningar.

 
 
Frump

Frump

19 juli 2008 18:20

Hoppas svullnaden vid ögat läker fort.
Jasså, du vill ha en annan blogg, men då får du lova att ge ut den adressen... *ler*

Ha en underbar helg, kram!

http://frump.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

19 juli 2008 18:45

God å høre at hevelsen ved øyet har gått ned:))Da er det håp om snarlig bedring.

One.com sin egen blogg er ikke bra,bedre å gjøre sine egen..har testen ut one.com sin men den har også begrensninger av de store.Ikke blir bildene som en vil heller,tror ikke mange bruker den..
Kommentarburken skal jeg hjelpe deg med om du står fast,bare å sende mail å spørre.Det ordner seg,desuten er du så dyktig sjøl så jeg tror neppe du får store problemer med egen blogg:))
Lykke til hva enn du bestemmer deg for.
Klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Carina

Carina

19 juli 2008 19:29

Vad skönt att du är bättre och att svullnaden gått ned.
Hoppas du hittar bloggen du söker, själv har jag bara min fotoblogg. Den är superbra till mej men har lite fel och brister och skulle också vilja ha en ny.
Ha en fortsatt trevlig lördag

Kramen Carina & Co

http://www.eklovenskennel.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

19 juli 2008 19:54

Du letar och letar efter bloggar, du. Appropå engelskan ... en engelsman som bor ett stycke från Medresenärskan frågade mig för ett tag sen ..."Vad betyder browser". Jag svarade att det betydde webbläsare men tillada "det skall väl du veta som har engelska som modersmål". Nej, svarade han.

Vet du, skriv till de som äger den här bloggen och fråga om du inte kan få utveckla din befintliga blogg lite. De kanske kan hjälpa dig med en specialare.

Här regnar det nu annars har det varit helt underbart sommarväder hela dagen. Varmt och sol.Hälsa vovvarna i korgen med puss på nosen. Smälter när jag tittar på dem.
Ha det gott!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

19 juli 2008 20:10

Låter spännande! Finns det flera gratisbloggar att välja på än bloggagratis?
Här är tomt och tyst nu efter två veckor med ungdomar i huset. Har varit jättekul att ha dom här, men nu säger kroppen ifrån när man slappnar av, och då kommer tröttheten över en.
Nej... nu ska vi käka lite jordgubbar och glass.
Ha en fin kväll

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

19 juli 2008 20:13

Du hittar säkert något som ska passa dig. Men annars får du göra en egen blogg.
Ha en fortsatt skön helg.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

19 juli 2008 20:14

Vad skönt att svullnaden har gått ner!
Lycka till med bloggsökandet!
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

19 juli 2008 20:50

Härligt att du börjar bli bätte!

Ja jag säger som alla andra lycka till med bloggsökandet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

19 juli 2008 22:26

Va gott att du blivit bättre i ögonen

http://Prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards