~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 december 2007

Av ~ Ruth ~ - 30 december 2007 16:09


En vacker solnedgång var det i em. vilket betyder att vädret skall bli vackert i morgon på Nyårsafton. -5* och solsken har det varit i dag, ett riktigt härligt väder. I morgonkväll blir vi ensamma för att fira det nya året som jag hoppas skall bli ett bättre år en det som har varit både här i Sverige och runt om i världen. Det är så många önskningar man har och hoppas på, men så länge ondskan råder så är det nog få önskningar som infrias. Hoppas att alla mina vänner får ett fint år och får vara friska, och att vi fortsätter att träffas på bloggen på samma set som det gångna året. På det området så har det varit väldigt trevligt och nöjesrikt, många personer har man lärt känna och trivs med i vardagens stora och små händelser !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards