~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 december 2007

Av ~ Ruth ~ - 20 december 2007 23:53


Nu har vi packat upp och fått i oss mat, köpte grillad kyckling och potatis sallad i Torsby. Vi har eldat för fullt i alla vedkaminer så nu är det varmt och skönt. Som jag befarade så är det städning hela morgondagen (trotts att det skulle varit städat enl. maken, burrr). Just nu så är det -20,6*, Att bestämma snödjupet är svårt, för det är mörkt, men det är skare så man går uppe på snön utan att trilla igenom. Lilla Nowah tycker det är lite läbbigt och kyligt, hon är ju så liten bara 11 veckor, så hon fattar nada. Hur som haver så kommer vi att få fina dagar, snö och kyla, precis det jag har längtat efter, så det blir en riktig Jul. Har inte möjligheter att hälsa på er och göra kommentarer som jag brukar, sidorna laddar inte upp, hoppas det går bättre i morgon. Hoppas att ni trotts det tittar in här lite då och då och lämna gärna en liten kommentar.

Tror det tog 20 minuter att få in detta inlägget, är såååååå ledsen...

Av ~ Ruth ~ - 20 december 2007 19:49

Efter 6 timmars resa är vi nu framme. Håller på att plocka upp, resan gick bra. Kyligt -18*. Kram Ruth

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards