~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 december 2011

Av ~ Ruth ~ - 31 december 2011 14:30


    


 Hörde på radion att Svenska folket har köpt raketer och smällare för 250 millioner kronor inför nyår, helt hysteriskt !


 Ett nytt år som jag hoppas skall bli ett bättre år en det som har varit både här i Sverige och runt om i världen dom senaste åren. Det är så många önskningar man har och hoppas på, men så länge ondskan råder så är det nog få önskningar som infrias. Hoppas att alla mina vänner får ett fint år och får vara friska, och att vi fortsätter att träffas på bloggen på samma set som det gångna året. På det området så har det varit väldigt trevligt och nöjesrikt, många personer har man lärt känna och trivs med i vardagens stora och små händelser !


    


Själva har vi bröllopsdag i dag, i "45 år" har vi vandrat i ur och skur på samma stig, hoppas vi får göra det i många år till.


    

 

ETT STORT GRATTIS till våran son Robin som fyller 40 år i dag, HURRA, HURRA, HURRA !


 Citerar farfars ord som slutord även detta Nyår "Måste alla dina bekymmer bli lika kortlivade som dina Nyårslöften", så ljöd det alltid när vi gav varandra nyårslöften när vi var små...
Dessa orden håller även i dag och alla år framöver !


 Massor av nyårskramar till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards