~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 18 juli 2010 23:16


Så här står det skrivet för mig.


Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dig. Socialt begåvad. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:


Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Gör denna testen du också du hittar den ”HÄR” kopiera gärna analysen till din blogg så jag får se vad dom hittade på för analys till dig, alltid kul att veta.


Har inte skett så mycket i dag, var en sväng till min granne på en kopp kaffe,  som alltid brukar det  bli en trevlig stund. Plockade lite hallon i hennes trädgård som  jag med stor förtjusning åt upp när jag kom hem. Vänder och vrider på varje bär, endast 2 maskar hittade jag, det är en nackdel med dessa underbara bär, men när man så noggrant granskar så njuter man länge.







Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards