~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av ~ Ruth ~ - 3 juli 2010 11:37

  


Inte på min cykel eller på min rygg, men i min hjärna. Har absintens på gubbar, ja inte karlar om ni trodde det :-) utan jordgubbar. Eftersom min gubbe inte är hemma så får jag hitta andra gubbar. Stoppar i mig en korg från torget varje dag, hur ska detta gå när jordgubbsdagarna är till ända ? Bär med mig ett fat gubbar och en gaffel vart jag en sätter mig. Kommer nog att öka i vikt av detta, jordgubbar i stora lass ska man inte äta om man vill hålla sin vikt påstås det i tidskrifterna, är det gubbarna isig eller är det bara för sockret som man strör över ? svara mig på det du som vet. Har många laster, men detta är den senaste. Hoppas några fettstoft lämnade min kropp i gårkväll när jag klippte gräs i en timma.


Värmen håller krampaktigt i sig om dagarna, mina valpar får inte vara ute i sin hage, dom tappar matlusten av värmen totalt. Jag frestar med en det  ena, en det andra och inget duger, slutar med att jag får mata dom. Inte så bra när dom ska flytta hemifrån i slutet på nästa vecka, hoppas det går över snart, jag blir så orolig som bara en mamma kan bli. Nu börjar det mulna på lite ute, hoppas att solen försvinner, men regn vill jag inte ha.

Ha en riktig helmysig sommardag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards