~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

En snabbis innan sängläge

Av ~ Ruth ~ - 20 september 2010 22:15

  


Kikar in så ni ser att jag inte ligger på sjukhuset med trasiga lekamen efter gårdagens vurpa.  Kan berätta att det går rätt bra. Knäskålen fick nog en förskjutning för den är inte god i underkant ej heller knävecket och en bit ner på benet bak. Rör mig hyfsat, men belasta knäet typ upp och ner trappor är inte nådigt, men då tar jag ett steg i taget.

Har även lindat omkring det sargade området och kletat på ”Zon salva ” för lindring.

Fick nog en muskelsträckning. Har suttit stora delar av dagen med benet på en pall och uppdaterat hemsidor, är inte klar ännu så fortsättning följer i morgon. Känner mig så trött i ögonen, har nu huvudverk så jag har tagit ett piller.


Nu går jag och lägger mig, hörs jag inte av framöver så har vissa vitala delar i skallen sprängts i bitar, poffffff.


Hoppas ni får en skön nattsömn.

Kram till er alla. Lev med kärlek & respekt

 
 
Ingen bild

Anita

20 september 2010 22:26

Stackars!! Hoppas du kryar på dig och inte får någon långvarig känning av detta. Hoppas du kan sova också för det brukar läka det också.
Beundrar din blogg nu också för den är SUPER !!!
Kramen till dig vännen !!!

 
"Bettan"

"Bettan"

20 september 2010 22:36

Ojojoj... Du måste vara rädd om dig vännen!
Hoppas att morgondagen är både snällare mot knoppen & så även ditt ben..

Tjusigt som skam är det här på din blogg. Du är fantastisk på att skapa det ena underberket efter det andra !!!
Kram & sov så sött!
Bettan

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

21 september 2010 00:29

Underbart höstfint här på bloggen, tycker om hösten, det är så underbara färger.

Åhh stackars dej, blev det så pass illa, du måste gå till doktorn.

Tröstekramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

21 september 2010 07:01

Vacker bild. Gå inte för länge och ha ont i knät då får du allt gå till doktorn,jag hoppas att du känner dig lite bättre i dag,
Kram och krya på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

21 september 2010 11:51

En fin höstbild.Ajaj stackare hur är det med dig idag då?Nu får du sitta mesta delen och ta det lugnt idag.Tur att du inte bröt något i allafall,där hade du tur.Livsfarligt att försöka hoppas/kliva över de där höga kompost gallren.Jag vet!:)
Sköt om dig nu vännen.
Kramen

http://lenaochpudlarnas-blogg.bloggagratis.se

 
agge

agge

21 september 2010 13:18

Stackare...vila mycket nu så att du snart kommer igång med dina balettsteg igen....Vacker höstbild.
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

21 september 2010 16:12

Nu har vi allt en underbart soligt dag. Hoppas du är kry nog att ta dig ut i solskenet eller hur går det med ditt knä???? MyskrAMelikramar

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Margaretha

21 september 2010 16:59

Vilken himla otur du hade då . Nej,jag tror inte det berodde på vinet. Det blir man ju bara glad av,inte sant?
Vilket skönhetssinne du är utrustad med. Vilken vacker bloggsida du åstadkommit.
Och vilka söta tossar du stickat. Jag själv håller på med ett par vantar i mönsterfärgerna lila o vitt.
Kramen från Margaretha.

 
Cina

Cina

21 september 2010 19:05

Kanske dags för FRU BÄCK att gå till FARBROR DOKTORN....=))
Gå inte för länge med ditt onda knä så det blir värre. Inget att leka med.
Fint höstträd du fångat!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

21 september 2010 21:56

Det låter som att du är lite blåslagen efter vurpan du gjorde...

Krya på dej!

http://violett.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

21 september 2010 22:15

Du får nog gå till Farbror Doktorn så det inte blir något galet, vi läker inte lika bra nu som vi gjorde när vi var yngre

http://bloggplatsen, se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards