~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 september 2010

Av ~ Ruth ~ - 17 september 2010 22:31


Sommarens kullar växer och frodas till gullegull hundar. Det är så värmande att höra allt beröm ägarna ger sina små krabater. Först ut är Busfilmen på ”Bernami's Jack” med kompisen ”Buster”. Ägarna till dessa 2 pojkar är:
Lennart & Sigbritt Abrehamsson i Limmared ”Jack”. ”Busters” ägare och filmare är: Andreas Abrahamsson
.


      
KLICKBILDER.

 

Även Alexandra Brunosson & Julian Ademius i Göteborg har skickat foton på sin lilla guldklimp Bernamis Kenzo, (som kallas för ”Milton”). Kan man låta bli att älska en vovve med dessa troskyldiga och gulliga ögon ?


1000 tack för det ni skickar, det är så glädjande och uppskattas enormt skall ni veta.


I kväll är det kyligare ute +7*, regn stort sett hela dagen som vanligt. Dags att plocka in växter som skall sparas, dom far inte så illa om dom tas in i tid så det blir nog en del av helgens sysslor.



Ha en fin helg mina vänner och okända som hälsar på mig i min lilla vimsiga boning.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards