~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Tack Andreas för filmen

Av ~ Ruth ~ - 11 augusti 2010 23:17

Fick en kortfilm på valpen ”Jack” som jag sålde till Limmared. Sonen Andreas har ju också en Cavalierpojke som heter ”Buster”. Så roligt att få se när dessa leker och busar tillsammans är bara tvungen att visa upp det här på bloggen, tack ännu en gång Andres.



Här har det åter varit en regndag. Nu känns det som denna sommaren har tappat greppet helt, hösten kommer allt närmare. Denna intensiva värmen och sommaren tog tvärstopp.


Måste lägga mig snart, i gårkväll började med ett stort projekt kl.9 (21) och var klar klockan 2 i natt, gick till sängs ½ 3 så nu drar det i ögonlocken. Jag kallas inte ”nattugglan” för intet hehe.

Tusen tack till Cina och Stina för receptet jag frågade efter på den krispiga äppelpajen, nu skall jag testa den, oj vad jag skall frossa :-)


Åter en dag har ni varit kanonduktiga med att skriva kommentarer, är så glad så nu somnar jag med ett leende på läpparna när huvudet faller mot kudden. Tusen tack mina kära vänner.

Natti, natti !

 
 
Margit

Margit

12 augusti 2010 00:15

Så söta de är, Jack och Buster!! Roligt för dem att få leka med varandra!!
Här har vi haft varmt idag!! + 25 ungefär..trots ingen direkt sol...
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

12 augusti 2010 06:52

Vilken söt och mysig film på hundarna så kul att se.Hösten kommer med stormsteg nu, jag tycker att hösten är en mycket fin årstid
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

12 augusti 2010 07:39

Håller med om att sommaren verkligen tog tvärstopp.??? Någon sa att det skulle bli jättevarmt hela augusti...när då?? Men det är väl inget att deppa ihop för, det går ju inte att påverka så det får väl vara som det är. Ha en go torsdag vännen. KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

12 augusti 2010 09:43

Hihi härlig filmsnutt!!! Roligt att få från valpköpare :)
Ösregn här igår och det verkar som molnen stannar här idag också
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.seh

 
Monica

Monica

12 augusti 2010 12:27

Mysig film på hundarna och vad godis betyder vet dom.....idag är det ett underbart augustiväder med sol och lagom värme.

Ha det bra!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bondfrun

12 augusti 2010 13:24

Ja inte är det nån större skillnad på barn och hundar vad gäller godis....
Kul med internet när man kan följa sina små valpar i den nya miljön.

 
Carina, Boris & Gänget

Carina, Boris & Gänget

12 augusti 2010 16:21

Så söta dom är de bägge, verkar ha riktigt roligt ihop

Här har vi haft en fin dag både idag och igår.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

 
Charlotte

Charlotte

12 augusti 2010 17:23

Just nu är jag nog väldigt glad att jag bor väldigt långt ifrån dina härliga hundar!!! Jag föll pladask för valpen i förra inlägget... och din sons valp - ja du---- helt underbara sötnosar! De är de även som vuxna, ett tag ville min ena son ha just en sådan hund. Jag har så svårt att stå emot så de flesta djur som flyttat in hos oss har gjort det av bara farten... men alla har varit välkomna, de har fått långa liv med mycket gos... men nu är det tyvärr slut med djureriet, njuter istället av dina sötnosar på bild. Kram och ha det bra! Bloggen kommer tillbaka, troligen i ny tappning men på samma plats. Kan hända jag bara byter blogg men inom bloggplatsen då så klart, vill inte blir borttappad. Omständigheter gör att jag känner att jag kanske borde flytta och börja om på nytt.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

12 augusti 2010 19:11

Jätte fina & mysiga att få se live :)
Ja fy sjutton för detta bedrövliga vädret..
Ha det gott!
/Bettan som tyvärr ligger med 40 gr feber

http://grafikbettan.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

12 augusti 2010 21:06

Men såååå gulliga dom är.
Roligt när man har sådana köpare som är snälla och skickar lite bilder o en filmsnutt!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards