~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2010 17:34

  

Glass är lika gott till förrätt som efterrätt, är så onyttig nu så jag skäms. Skulle varit ner till torget och köpt lite frukt och grönt i dag, men det blåser ½ storm, grått med små regnstänk så jag var inte så frestad när det kom till kritan. Kokade 4 stora potatisar som jag skulle ha att steka i morgon, men det blev annat. Har köpt riktigt smör, tog först den ena potatisen, en klick smör och en potatisbit, en klick smör och en potatisbit, upprepade detta tills alla potatisar var slut (alla 4a, fatta eller ?). Ingen LCHF diet för mig inte, kolhydrater så det skriker om det, men allt som är syndigt är gott, det gick lixom inte att sluta, tur jag inte kokade flera potatisar för säkert hade dom också varit slut nu :-)

Inget på TV’n i kväll heller, fy så trist.


En stor kram till er alla som har hälsat på mig och som har skrivit i kommentarerna.


PS. Ny omröstning

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards