~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Är så glad :-)

Av ~ Ruth ~ - 1 september 2008 22:54

trallala jag har vunnit en Oriflame ögoncrem hos Monica :-) Hur ofta vinner jag ? aldrig, men jag hade tur för jag slapp alla medtävlare och då blev jag given vinnare !
Tänk om det var så på alla tävlingar :D Eftersom jag inte får cremen fören i slutet på veckan så har jag har ingen bild att visa upp som bevis, tror du mig inte så titta på Monicas sida.


Nu skall jag sova gôtt !

 
 
Jenn

Jenn

2 september 2008 10:31

Så koselig at du vant Ruth,alltid moro å vinne uansett å lite eller stort det er:))
Ha en fin dag,opdaterer når jeg får tid..går litt i ett her nå.
Klemmer fra meg.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Corina

Corina

2 september 2008 10:43

Grattis till vinsten ! Oriflames ögonkräm är hur bra som helst....själv använder jag enbart Oriflames produkter då det är de enda jag tål:) Kramen!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

2 september 2008 11:21

Grattis till vinsten hos Monica, kanske du ska passa på att köpa en Trisslott eller liknande!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

2 september 2008 11:38

Ett tävlingssvar bara...! Men grattis i alla fall, det var en bra formulering ;)

http://birgittas.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

2 september 2008 12:23

Grattis kära Ruth men med ditt vackra ansikte behövs inga krämer. De där Konsumkassarna som kommer fram när du ler var finns dom?? Finns dom så va rädd om dom för då slipper du betala för nya när du handlar.*fnissar*

Lovar rapportera hur Hildur sköter sig. Tills nu har hon varit fantastisk och det bästa med allt ... hon klagar inte.
Hörs i kväll !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

2 september 2008 12:59

Visst är det sant att du vann och i morgon ska jag posta cremen till dej.Kul att du blev så glad, då är det tacksamt att anordna tävlingar.

http://violett.bloggagratis.se

 
"Bettan"

"Bettan"

2 september 2008 13:14

Grattis vännen!
Vilka fina ögon du kommer att få med denna krämen ;).
Du är värd alla priser i världen. Kram på sig/Bettan

http://grafikbettan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

2 september 2008 20:07

Grattis. Alltid lika kul att vinna. Oavsett hur många motståndare det är.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
agge

agge

2 september 2008 23:00

grattis till din vinst. Oriflame är ett jättebra märke. De har väldigt bra ansiktscremer och ögon cremer. har själv sålt i många år men slutade i våras...

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards