~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 september 2008

Av ~ Ruth ~ - 13 september 2008 19:20

Småplock stort sett hela dagen samt kammat hundar, skulle försökt hinna bada dom i dag hade jag tänkt med kom av mig fullständigt, men det kommer flera dagar och flera timmar. I kväll kl 20.00 på 1:an är det seriestart för Svensson, Svensson, den måste jag försöka att komma i håg, får sätta klockan på ringning. Minnet ja, ja, jag vet, men jag är sådan. Missar många program som jag velat se. Skriva upp det på en lapp ! japp klart jag kan, men skall ju komma ihåg att titta på den också, är tankspridd son tusan, är glad jag kommer i håg mitt namn. Kom i alla fall ihåg att min kära andra ½:a fyllde år i dag, en puss på mångubben :D min gamla gubbe ! Får hitta på något när han kommer hem efter helgen, för att ladda upp så han kan ladda bössan inför älgjakten. En strålande solskens dag i dag, men kyligt i luften, nu bara 11-grader så det blir en kylig natt. Har plockat in blommor (som skall vara inne) så dom slipper tappa bladen när dom kommer in i värmen. Förövrigt så mår alla blommor ute väl, rosorna har återfått sin färg sedan jag för flera veckor slutade mata dom kaffesump [[SE HÄR]] så var dom i sommar.

 Ha en fin lördags-kväll !

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu skall jag ut och plocka dagens hundblaj på gräsmattan innan mörkret faller.

Av ~ Ruth ~ - 13 september 2008 12:03

Min underbara ven sedan flera år tillbaka har gett mig en utmärkelse

 Jenn's motivation:

En liten bloggaward fra meg,fordi du alltid har tid til å besøke meg..du skriver alltid noen ord..takk for det min venn. Men sist men ikke minst,du har en fenomenal fin og bra blogg selv som fortjener en award:)Dette er min måte å vise at jeg virkelig setter pris på å ha deg som venn.

Klem Jenn


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards