~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av ~ Ruth ~ - 13 juni 2007 18:03

Enya har repat sig väl efter det som skedde och som har oroat

oss så mycket. Fortfarande är hon lite tveksam när hon reser på sig,

hon liksom känner efter om det gör ont, men det går utan problem.

Det var nog en sträckt muskel under bröstkorgen som var ont värre.

Magen växer så nu är det ingen tvekan över huvudtaget längre, där

blir det små BEBBAR, skall bli så himla roligt. Nu kommer det nytt

i ämnet lite oftare. Så fortsättning följer !

Over and out !

Av ~ Ruth ~ - 13 juni 2007 16:16

Telefonen har varit tyst och datorn har inte fungerat mot nätet sedan i går vid 2 tiden, stora problem i hela Lerum. Men nu fungerar det som vanligt, skönt. Skall nu kolla ca. 30 mail som har kommit. I dag har det varit mulet och blåsigt, har precis kommit en regnskur och nu är det + 19*, det är helt underbart att få andas frisk luft, får se hur länge det håller i sig.

Over and out !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards