~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 oktober 2013

Av ~ Ruth ~ - 31 oktober 2013 21:37


 


Stickade en stor halsduk klart för en vecka sedan, nu är mössan till den klar, den sitter så gott på huvudet, trodde jag inte skulle gilla den, men det gör jag. Har nu påbörjat med vantarna, sedan vet jag inte vad nästa projekt blir.

Som vanligt en regndag, men vad gör det, vet att det behövs massor eftersom grundvattnet är så oroväckande lågt.

I dag har det varit Halloween, något som inte firas i detta huset, inget ”Godis eller Bus” har det varit heller så det har varit lugna gatan.

Har tvättat lite kläder i dag, men det ligger fortfarande kvar i maskinen, får inte glömma den innan jag lägger mig.

Tittar nu på ”Hela Sverige bakar” tänk om man hade varit så duktig, men då hade jag nog rullat när jag försöker ta mig framåt hehe..

Kram på er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards