~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av ~ Ruth ~ - 23 oktober 2013 21:43


 


Jisses vad regnet spöar I backen i kväll, det vräker ner, parabolen på väggen ute förlorar signalerna stup i kvarten så Tv-skärmen blir blå. Väntar på en åsksmäll men ännu har inget hörts som tur är.


Var till torget i dag för att köpa mig lite förnödenheter, men när jag kom hem så hade jag varit borta i 3 timmar, vart tog dessa timmar vägen? Det finns för många intressanta affärer att kliva in i. Köpte mig en söt blus, är glad nu.


I dag har vi haft +17 grader, vindstilla och gråväder, nu har himlen öppnat alla sina portar och visar en ofantlig vrede, började 20 i 8 och tycks inte vilja ge med sig.


Slarvade med middagsmaten i dag, köpte en rulle med risgrynsgröt, mätt blev jag så ingen mera mat behövs innan sovdax.

Tack för att ni tittar in och skriver en liten kommentar, blir så glad då.

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards