~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av ~ Ruth ~ - 9 oktober 2013 00:15


           


I dag tog vi en tripp till Olskroken i Göteborg och dotterns affär ”Knit &Purl” och flera nystan för min halsduk införskaffades, köpte 3 nystan så det skall bli både mössa och vantar till också då blir det en matchande helhet inför vintern.

 

Därifrån till det stora handelscentrat ”Allum” i Partille och köpte mig en ny vinterjacka. Ut och in i affärerna, ville ha en vit, men det blev en svart, hittade ingen vit som föll mig i smak. Snabbt hem till hundarna som hade varit hemma själva i många timmar. Blev enkel middag, pannkakor och mätta blev vi.

 

Har fått så ont i halsen i kväll och svettas, tror jag har fått någon elak bacilusk på denna resan, hoppas det är över i morgon när jag vaknar och att det är något tillfälligt.

God natt till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards