~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 13 juli 2013 16:15

"Klickbilder"

     


Nu har jag 5 olika färger på mina Streptocarpus eller kornettblommor som dem också heter, älskar dessa blommor. Har ni någon annan färg? Fota den i så fall och visa upp för mig.

 

Vad denna dagen går snabbt och sticka har jag inte hunnit. Har bytt på sängen och har nu en full maskin vittvätt, får passa på när det torkar snabbt, för i morgon kan vädret vända. Tänk så mycket plocka som förekommer i varje hem dagligen, myten om att hemmafruar bara sitter på rumpan om dagarna är en MYT.

Nu skall jag ta mig en mugg nybryggd kaffeskvätt, hungrig börjar jag också bli.

 

Skall förflytta mig till altanen med min mugg och njuta av solen. Hoppas ni också har en solig och fin dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards