~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av ~ Ruth ~ - 22 juli 2013 13:47


 


Hade besök av sonen Jerry och barnbarnet Sebastian i går, vi satt ute och käkade middag oj vad tiden gick snabbt, plötsligt var kl. 20 och dem fick ge sig hem till hundarna. Hade så svårt för att somna i natt, det är ju fullmåne till natten.

 

Tar det lugnt med datorn, är det inte ryggen (den är bra) så är det baksidan på skuldran och ut i armen, blir värre vid datormusen, men det går över som allt annat.


 


Det är fortfarande varmt som i en gryta, i dag fläktar det inget (ovanligt) och då är det olidligt 29* i skuggan, hur mycket det är i solen har jag ingen aning om, men ute går det inte att vara, svårt även inomhus med 27*. Aldrig får man vara riktigt nöjd. Måste till apoteket, men får vänta tills i em. Hoppas ni är nöjda med dagen.

ღ Önskar dig en fin em. och kväll, kramen ღ

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards